Sunday, March 6, 2011

Mesyuarat Tahunan PPC7 2011

Aiit, Fendi! takkan dah fening kot. Orang belum mula lagi niiii. Trick lama tu! Tapi sebenarnya Abang Fendi kita ni sedang memerah otak untuk mencari penyelesaian kepada masalah pagar di C7.


Mesyuarat Tahunan PPC7 kali kelima telah selamat diadakan pada 5 Mac 2011. Seramai hampir 40 orang ahli termasuk AJK telah menghadiri mesyuarat ini. Buat pertama kalinya mesyuarat PPC7 diadakan setahun selepas Mesyuarat Agung persatuan. Dua perkara utama dibincangkan iaitu soal pagar dan keahlian PPC7 selain beberapa perkara atau usul yang dibawa oleh ahli ke mesyuarat kali ini (yuran keselamatan, peratusan bayaran di kalangan penduduk C7, masalah di pos kawalan termasuk tenaga pekerja, bonggol jalan, kewangan dan lain-lain) . Walaupun kehadiran kurang memberangsangkan namun objektif mesyuarat tercapai. Ikuti paparan sekitar mesyuarat PPC7 kali ini :-



Para hadirin khusyuk meneliti minit mesyuarat lepas sebelum bermulanya mesyuarat.....ada perkara berbangkit?


Antara syarat sah mesyuarat...



Kehadiran pada mesyuarat kali ini hanya cukup korum sahaja. Bila agaknya kita boleh dapat 100% kehadiran ye?



Keselamatan, keamanan, kebersihan, kesejahteraan dan semua sekali adalah tanggungjawab semua. Kalaulah kita tak aktif langsung dalam aktiviti berpesatuan macam ni, apa ada di C7 ni?




Dari kiri : En. Soleh (Bendahari) orang baru tapi steady, Hj. Khalid (Pengerusi) bak kata mat salleh ' a gentlemen will walk but never run' dan En. Shaifol (Setiausaha) memang seorang yang sangat setia dan sentiasa berusaha....

Mesyuarat ditangguhkan lebih kurang jam 12.30 malam. Fuh! memang hangat perbincangan ahli-ahli kita yang sangat mengambil berat tentang C7. Kalau bukan kita siapa lagi?

Kepada yang belum pernah datang ke mesyuarat ini pihak PPC7 mat mengalu-alukan kehadiran tuan-puan. Tunggu mesyuarat seterusnya pada setikar bulan Mac 2012.


Syabas dan tahniah....


Jadikan C7 kawasan terbaikkk di TPP!







No comments:

Post a Comment