Thursday, March 24, 2011

Keputusan SPM !


PPC7 mengucapkan syabas dan tahniah kepada semua calon SPM khususnya di C7 dan seluruh Malaysia amnya. Kepada yang kurang berjaya janganlah berputus asa tentu ada hikmah dan pengajarannya dan yakinlah bahawa masih ada peluang yang perlu diterokai dan diusahakan.

Bagi yang cemerlang teruskan pendakian anda ke menara gading dengan azam yang kukuh dan jitu demi agama dan bagi mengubah nasib bangsa dan negara.

Adik-adik semua adalah harapan ibu-bapa, masyarakat dan negara. Jangan sia-siakan masa muda dengan sewenang-wenangnya. Lekas-lekaslah rebut peluang yang ada untuk mengapai cita-cita anda.

Kami di C7 senantiasa mendoakan kejayaan adik-adik sekalian dan kami turut gembira dan bangga dengan kejayaan adik sekalian.

Kebanyakkan IPT/IPTA akan membuka pintu masing-masing bermula hari Sabtu ini. Kunjungilah IPT/IPTA ini bagi meninjau peluang yang ditawarkan.

Kucupilah tangan kedua ibu-bapa kamu, guru-guru, ustaz/ustazah, adik-beradik, dan lain-lain dan ucapankanlah jutaan terima kasih dengan ikhlas kerana merekalah insan-insan di belakang kejayaan kamu ini!

Dan yang amat penting sekali, panjatkan kesyukuran kepadaNya atas pemberian ini.

Sekali lagi SYABAS! dan TAHNIAH!

No comments:

Post a Comment