Sunday, September 16, 2012

Sambutan Aidilfiri & Hari Malaysia 2012

AlhamduliLllah majlis telah berlangsung dengan jayanya walaupun makanan tidak mencukupi. Tidak kurang dari 300 orang telah memeriahkan suasana sambutan tahun ini.

Terima kasih diucapkan kepada wakil-wakil Dato' Marsum Hj Paing ADUN Dengkil, wakil dari Pejabat Perpaduan Daerah Sepang, pemimpin-pemimpin setempat walaupun di antara mereka pulang dengan perut kosong disebabkan kehabisan makanan.

Terima kasih kepada penduduk yang telah turut serta. Kepada mereka yang datang serta meyumbang makanan teramatlah kami hargai memandangkan jumlah sumbangan 'pot luck' tahun ini  kurang dari tahun-tahun yang lepas.

Tak lupa kepada barisan AJK yang telah bertungkus lumus membuat persiapan walaupun masing-masing  sibuk dengan urusan harian. Tabik to all of you bros, dalam masa 1 1/2 jam saja venue telah dapat disedia dan dihiaskan. Untuk pengetahuan bukan hanya setakat kudrat saja disumbang, malah ada diantara AJK yang telah bermurah hati menyumbang air, ais krim, bihun goreng dan lain-lain makanan (Cup McD pun ada). Setidak-tidaknya ianya telah meringankan kewangan persatuan/KRT.

Kepada Cik Din 7/1 yang telah meniup 30 biji belon, Bang Khairan, Midun, Cik Leman & Nuar, Cik Nasir, Cik Anthony yang telah bagi pinjam pasu bunga, pak guard dan abang guard  serta kakak-kakak yang turut sama mensusun atur makanan; budi dan jasa tuan/puan akan tetap dikenang!!!

InsyaAllah kami akan upload aksi-aksi yang menarik sepanjang majlis dalam posting yang akan datang.

Akhir kata, MAAF BEBANYAK sebab makanan tak mencukupi. Order makanan tambahan dari kedai pulak lambat sampai.

p/s: Yang penting anak-anak  kita happy.Terima kasih Bang Ali sebab telah meng'happy' kan anak-anak kita sebab dapat 'belasah' ais kerim secukup-cukupnya.


No comments:

Post a Comment